FANDOM

TheWalkingDeadPoster

The Walking Dead este un serial de televiziune american post-apocaliptic horror produs de Frank Darabont pe baza seriei omonime de benzi desenate din 2003 The Walking Dead de Robert Kirkman, Tony Moore și Charlie Adlard. Serialul prezintă povestea unui mic grup de supraviețuitori conduși de Șeriful Rick Grimes (Andrew Lincoln). Premiera serialului a avut loc pe 31 octombrie 2010 pe canalul de televiziune prin cablu AMC din Statele Unite.

The Walking Dead prezintă povestea care are loc după o „apocalipsă zombie”. Serialul urmărește un mic grup de supravietuitori care traversează zona metropolitană Atlanta în căutarea unui nou cămin departe de hoardele de nemorți (sau umblători, așa cum sunt numiți de către supraviețuitori). Povestea este axată în principal pe elementul uman al unei lumi post-apocaliptice și modul în care luptă oamenii supraviețuitori. Grupul este condus de către Rick Grimes, care a fost adjunctul unui șerif dintr-un mic oraș din Georgia, înainte de apariția epidemiei care a transformat oamenii în zombie. Deoarece situația lor devine tot mai periculoasă, disperarea grupului de a supraviețui îi împinge la un pas de nebunie, totul în mijlocul unei lumi în care structurile societății globale s-au prăbușit.

Personaje principaleEdit