FANDOM

Jp3gif

Jeepers Creepers 3: The Creeper Walks Among Us este un film horror, continuarea filmului Jeepers Creepers 2 scris și regizat de Victor Salva. Apariția celui de-al treilea film a fost anunțată de MGM în martie 2006, sub numele de Jeepers Creepers 3: Cathedral. Scriptul a fost finalizat pe 12 mai 2009, iar producția filmului a început.

În Jeepers Creepers 3, evenimentele sunt situate la 23 de ani după cele din cel de-al doilea film. Trish Jenner este mama unui adoleșcent pe nume Darry, numit astfel dupa fratele ei, Darry Jenner, pe care l-a pierdut acum 23 de ani. Trish are coșmaruri curente, în care fiul ei suferă aceeași soartă ca fratele ei, ucis de Creeper. Determinată să prevină aceste fapte, Trish care acum este o femeie puternică și bogată, stabilește să-i încheie stăpânirea Creeper-ului.

Victor Salva a anunțat că acest film va aduce personaje din cele două filme precedente. Conform lui Rotten Tomatoes, Ray Wise se v-a întoarce ca fermierul vânător, iar Creeper-ul va fi interpretat din nou de Jonathan Breck. Gina Philips, care o interpreta pe Trish Jenner, de asemenea, se va întoarce. Brandon Smith, cel care îl interpreta pe sergentul David Tubbs în primul film, se spune că se va întoarce.

  • Gina Philips ca Trish Jenner
  • Jonathan Breck ca Creeper
  • Ray Wise ca Jack Taggart Sr.
  • Luke Edwards ca Jack Taggart Jr.
  • Tyler Steelman ca Darry
  • Marieh Delfino ca Rhonda Truitt
  • Lo Bosworth ca Mindy Handle

==Legături externe==
*Jeepers Creepers 3: Cathedral la IMDb